Este blog va dirigido a los alumn@s del primer ciclo de primaria de nuestras clases y a sus familias, con la idea de informar sobre las actividades que llevamos a cabo y que puedan reforzar los aprendizajes.



martes, 5 de junio de 2012

INFORMÀTICA, 2n primària


   El passat dimecres, els alumnes de 2n, a l’aula d’Informàtica van utilitzar este enllaç per obtenir informació sobre els planetes del Sistema Solar, el tema que estem treballant en Coneixement del Medi i van anotar les dades en una fitxa. Van realitzar el treball per parelles i ho van fer molt bé, amb interessants preguntes, buscant les paraules claus per a conèixer millor els planetes, comparant-los...
   Després en classe estem posant en comú les dades i continuen amb conclusions molt interessants. Quantes coses esteu aprenent!

1 comentario:

Mª Ángeles dijo...

Estos niños saben mucho, buscan información en Internet y además saben plasmarla en una ficha, me encanta lo atentos que están y lo que disfrutan, todo esto gracias a las profes tan buenas que tienen. Mil gracias por hacer que nuestros hijos aprendan tanto. ¡Cantad la canción de los planetas de los niños de 4 de infantil, os ayudará a recordar el orden de los planetas y algún dato interesante!